dinsdag 16 december 2014

Gemaakt: tingelingeling !!!

Ik wil nog een paar bellekes showen ...

' Manila ' 
Met zelfgemaakte wire-ornamenten in brasskleurig metaal, gele rocailles en glaskralen en een klein accentje in zeegroen.
Schoon hé !
Deze bellen  zijn 6 cm lang.

' Manila '
' Meredith '
( Tja, ik heb onlangs Grey's Anatomy ontdekt en en helemaal verkocht ! Op Vijf zenden ze elke werkdag een aflevering uit van oudere seizoenen, da's dus mijn favoT-serie van de moment. ) 
In deze bellen verwerkte ik ornamentjes met strass.   Hier legde ik in een tut uit hoe ik dat deed .
Met amethistkleurige kraaltjes en strass en kristalkleurige strass en druppelkralen.
Deze bellen zijn 5 cm lang  

' Meredith '

' Sublimo ' 
Deze bellen maakte ik al een tijdje geleden maar ik was er niet helemaal content van.
Tot ik besloot om strass op de ruitvormige tussenstukjes te plakken en nu zijn ze wel goed.
Ze zijn van glas en metaal en zijn 5,5 cm lang...

' Sublimo '


Meer juwelentutorials hier ...
More jewelry tutorials here ... 

Ik heb een reclame- en sponsorvrije blog en kreeg niks in ruil voor de aankoop van deze kralen. Ik kocht ze op eigen initiatief en betaalde de volle pot. / I have an add- and sponsor free blog and I bought these beads  at full price at my own initiative and without any form of compensation for writing this blog post. 
Lees dit voor mijn regels rond gebruik en copyright voor mijn ontwerpen/ More info about my rules for copyright on my designs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com