maandag 20 juli 2015

Vakantiestress

Ok.
JOEPIE !!! VERLOF !!!
Hoe gaan we dat hier aanpakken....
Dus ... 
Ik wil afspreken met Nick en met Bart en met Latifa maar dat mag niet in het weekend want dan komt mijn lief misschien en dat mag niet te dicht op mekaar want ik wil ook wat dagen alleen thuis zijn tussendoor en dat moet wel voor augustus want dan kunnen zij niet meer en liefst ook niet op den 21ste want dat is een feestdag en miljaar nu nemen die niet op als ik bel dus kan ik dat niet vastleggen.


Vakantiestress

En ik ga elke week 1 kamer extra goed kuisen en veel in de tuin zitten. Die moet ik trouwens dringend eens opruimen. Maar ik moet ook eens langs mijn moeder en ik wil eigenlijk wat tekenen en zie dien afwas daar staan en die kleerkast moet ook eens goed uitgemest worden ! 

Vakantiestress

Ik wil zo rap mogelijk dat grannykussen afmaken zodat ik eindelijk eens iets kan beginnen maken met die heerlijke wolletjes uit Arnemuiden maar ik zou nog wat juwelen moeten maken, al is het maar voor wat extra tutorials en een hoesje voor mijn nieuwe tablet die ik eerst ging kopen in een fysieke winkel waarvoor ik door de gietende regen fietste en die niet meer bleek te bestaan.  Ik snap daar nog niet veel, van dien tablet : ik moet daar precies ook eerst wat meer tijd in steken om dat allemaal wat onder de knie te krijgen.

Vakantiestress

Verlof is eigenlijk een goeie moment om nog wat extra blogposts te maken als reserve, oa ook voor de week dat ik naar Parijs ga. Miljaar, waarom neemt Bart nu niet op, ik moet vanalles vragen over Parijs ! En ik heb nu wel eindelijk dat boekje over Parijs gaan kopen maar heb verdorie nog geen tijd gehad om er eens in te snuisteren. 


Vakantiestress

Oei, ik heb honger en ik heb niks in huis en ik ging gezond koken in mijn verlof, rap naar den Delhaize, dan moeten die foto's maar even wachten. 

Vakantiestress

Ik wil ook nog wat kledingstukken maken en een slinger of zo voor in de tuin en die fimokralen van onlangs wat bijschilderen en de augurken opbinden en een kralenketting knopen en een brede armband maken en die boeken van uit dat kastje op de Groenplaats lezen en miljaar zeg, het is weeral al  3 uur 's nachts en ik heb nog niks gedaan !


Vakantiestress

Naar de sportles vandaag en dan nog winkelen en dan nog naar de Goenplaats en wat foto's maken van de grote markt en naar mama maar eerst mijn haar wassen en ...


Vakantiestress

Zeg !
Het is al donderdag ! Week 1 is al voorbij! Miljaar en ik heb nog niet veel gedaan en ik heb koppijn ...

Vakantiestress


Conclusie : de 'zen'vakantiemodus staat hier nog niet helemaal aan ;). .



( Allez, enkele dagen geleden toen ik dit schreef toch niet. Maar het begint te komen ! Ik kan al wat meer loslaten en voel me al een pak rustiger :). ) 

7 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat je je al rustiger voelt! Ik krijg zowaar stress alleen van dit te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, ik krijg stress als ik het lees !! En het ergste is... zo ben ik ook !! ;-) Dus relax, enjoy. Die afwas gaat niet lopen, en in den delhaize verkopen ze heerlijke slaatjes. (makkelijk, gezond en spaart je kook-tijd).
    Goei verlof nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zennnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!! Het is dat ik nu helemaal geen werk meer heb en dus SUPER-RELAXED ben, anders zou ik na het lezen van jouw verhaal acuut overspannen raken.
    Dus nu meteen gaan doen waar je het meest zin in hebt en dan heel de rest vergeten. Dat komt nog wel (of niet ^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh herkenbaar! ik probeer je wat zen-vibes te sturen al heb ik ze meestal niet zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ik heb dat ook!!!! Kost je de helft van je vrije dagen om te wennen.... Gewoon wat doen en daarvan genieten, je kan toch niet alles ( en ik kan het weten :-)) hartelijke groet uit Arnemuiden!
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je kunt beter een jaar verlof nemen! Vergeet vooral niet te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, wel heel vrolijke foto's!! Behalve die van het stofzuigen ;) Maar dan wel een mooi tapijtje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com